Digues la teva

 


 per obrir l'espai **DIGUES LA TEVA**. 

Ens fem una pregunta 

 a fer un exercici d'introspecció que, inevitablement, ens condueix cap a la **Prosperitat, Optimisme i AMISTAT (PO-IA)**. 


Compartir un record no és només parlar del passat; és construir ponts entre els qui "encara hi som".

Per a aquesta primera sessió de introducció, aquí teniu algunes reflexions sobre per què aquesta pregunta és tan poderosa:

 * **Genera connexió genuïna:** En preguntar pel sentiment que provoca compartir, esteu donant permís perquè les persones no només relatin els fets, sinó que s'obrin emocionalment.

 * **Reforça l'homenatge col·lectiu:** La resposta a aquesta pregunta esdevindrà, en si mateixa, un dels "moments dolços" que el blog pretén recollir i preservar.

 * **Crea comunitat:** En posar el focus en la sensació de compartir, esteu recordant a tothom que la memòria, quan es comparteix, es multiplica i ens enforteix com a grup.


Comentarios